20 ago. 2009

-necessitats

necessit que em necessitis, que recorris el meu cos amb les mans de qui tem veure desaparéixer tot quan vol a la vida dels sentits, necessit que siguis tendre, acurat, meticulós en l'amor, en les caricies i les besades, necessit que em necessitis per prendre aire, per somriure, per omplir-te el cap de pel·lícules, per ilusionar-te, per perdre la vergonya i estimar-te amb tots els sentits i amb el cor segur, sense cuirasses, ni orgulls innecessaris... necessit que em necessitis, que no tenguis por de deixar-te abatre entre els meus braços, no temis quedar als meus peus perquè no t'hi vull per trepitjar-te. no vull lluitar contra falsetats, ni contra imatges... cadascú al seu lloc mirant-nos als ulls i necessitats l'un de l'altre, recalculant el temps, no hi ha hores sense minuts...

2 comentarios:

palabras